Demant A/S

Markedsanalyse i det amerikanske sundhedssystem

Som en del af et større strategisk projekt har vi hos Junior Consult bistået Demant A/S med en markedsanalyse af et meget specifikt område i det amerikanske sundhedssystem samt præsenteret vores anbefalinger til en go-to-market strategi.

Demant er en af de førende globale producenter af høreapparater og høresundhedsteknologi, som har virksomheder i mere end 30 lande.

At foretage strategiske beslutninger kræver et grundigt kendskab til markedsstørrelsen, udviklingen i markedet, konkurrentsituationen, evalueringer af forskellige markedssegmenter samt i dette tilfælde yderligere kendskab til regulativer og lovændringer. Alt dette bistod Junior Consult med, hvilket på baggrund af en dybdegående analyse resulterede i en konkret anbefaling til en go-to-market strategi.

Under hele projektforløbet havde vi et fantastisk samarbejde med Demant, hvilket sikrede resultater af høj kvalitet og en sund relation til fremtiden. Hertil har vi fået følgende udtalelse fra Theis Philip Jensen – Director, Group Business Development, Demant:

”Our partnership with Junior Consult has been crucial in the development and implementation of a successful G2M strategy for a very complex part of the United States Health Care Market. The flexibility, curiosity, analytical mindset and strive for excellence from the team impressed us. With Junior Consult, we engaged with a consultancy that delivered significantly above expectations in an efficient process with a value output second to none.

I would highly recommend Junior Consult to any company for any project.”

Junior-Consult