BEUMER Group A/S

Optimering af kundeoplevelsen i afdelingen Logistic Systems

Junior Consult har arbejdet med at optimere kundeoplevelsen på tværs af hele projektfasen hos BEUMER Groups division Logistic System. Projektet er en del af BEUMER’s strategiske arbejde med at forbedre kundeoplevelsen.

Analysen bygger på interviews med BEUMER’s kunder, en intern survey, interviews med andre industrier, litteraturreview og desk research. Resultatet af projektet er et omfattende katalog af mulige initiativer angående bl.a. feedbackstruktur, branding af services og procesoptimering, hvoraf en lang række initiativer allerede er ved at blive implementeret i Logistic Systems. Projektet er blevet til i tæt samarbejde med en række medarbejdere hos BEUMER, og Junior Consult har løbende præsenteret projektets fund for BEUMER’s SteerCo.

Vi vil i Junior Consult gerne takke BEUMER Group Logistic Systems for et godt og for os meget lærerigt samarbejde det seneste år. Vi ser frem til at bringe vores indsigter videre til BEUMER Groups øvrige divisioner og fortsat bidrage til at skabe konkrete forbedringer i kundeoplevelsen hos BEUMER.

Udtalelse fra Klaus Spens, CEO BEUMER Group A/S:

“Junior Consult has been an exceptional partner for BEUMER Group, providing professional, high-quality work and fresh perspectives on how to improve the Customer experience. Their fresh approach and dedication have greatly benefited our project. We highly recommend Junior Consult for their outstanding consultancy services.”

Hvis din virksomhed kunne bruge tilsvarende indsigt i jeres kunders tilfredshed og behov, så er du velkommen til at kontakte os på +45 86 18 02 66 eller info@junior-consult.dk.

Junior-Consult